Atsiliepimai
Aprašymas
Knygoje išdėstoma III klasės Šaltinio komplekto parengimo koncepcija, kalbos ugdymo(si) gairės, mokytojui aktualūs kalbos kultūros klausimai. Aptariami prozos, lyrikos, dramos kūrinių skaitymo ypatumai. Teoriniai teiginiai siejami su trečiokų kalbine veikla, jų kalbos pavyzdžiais.
Analizuojamos Šaltinio komplekto kiekvieno skyriaus svarbiausios literatūrinio ir kalbinio ugdymo(si) temos ir problemos. Išsamiai aiškinami jų tikslai, vadovėlio ir pratybų sąsiuvinio užduočių ryšys, pateikiami metodiniai komentarai. Daugiau dėmesio skirta skyrių, poskyrių apibendrinimui, įtvirtinimui. Siūloma įvairių mokomųjų, tikrinamųjų diktantų, atpasakojimų, rašinių. Šį kartą atsisakyta teminio plano siekiant palikti daugiau laisvės mokytojo kūrybai. Psichologinės, lingvistinės, didaktinės literatūros sąrašai pateikiami po kiekvienos temos, problemos, skyriaus.
Knygos pabaigoje keli puslapiai skirti III klasės mokytojų refleksijai (pamąstymui) apie praėjusių mokslo metų kalbos ugdymo(si) sėkmes ir nesėkmes.
Knygoje išdėstoma III klasės Šaltinio komplekto parengimo koncepcija, kalbos ugdymo(si) gairės, mokytojui aktualūs kalbos kultūros klausimai. Aptariami prozos, lyrikos, dramos kūrinių skaitymo ypatumai. Teoriniai teiginiai siejami su trečiokų kalbine veikla, jų kalbos pavyzdžiais.
Analizuojamos Šaltinio komplekto kiekvieno skyriaus svarbiausios literatūrinio ir kalbinio ugdymo(si) temos ir problemos. Išsamiai aiškinami jų tikslai, vadovėlio ir pratybų sąsiuvinio užduočių ryšys, pateikiami metodiniai komentarai. Daugiau dėmesio skirta skyrių, poskyrių apibendrinimui, įtvirtinimui. Siūloma įvairių mokomųjų, tikrinamųjų diktantų, atpasakojimų, rašinių. Šį kartą atsisakyta teminio plano siekiant palikti daugiau laisvės mokytojo kūrybai. Psichologinės, lingvistinės, didaktinės literatūros sąrašai pateikiami po kiekvienos temos, problemos, skyriaus.
Knygos pabaigoje keli puslapiai skirti III klasės mokytojų refleksijai (pamąstymui) apie praėjusių mokslo metų kalbos ugdymo(si) sėkmes ir nesėkmes.
Atsiliepimai